Back to Top

It’s awkward when somebody has a crush on you and they constantly make passes at you when you honestly have no feelings towards them.

she follows me so I cant say too much.

So in my english comp class today I learned that there is actually more ‘white on black’ crime than there is ‘black on black’ crime. It’s just not portrayed in the media.

She said we are going to dive more into that subject in the next couple of days. I’m excited.

Still looking for more Detroit followers.

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

Even when I find ya’ll, ya’ll don’t fuck wit’ me lol…

But that’s kinda how Detroit is I guess..

We don’t really fuck with one another like dat…

You’d be surprised how many people from the D are down here man

You in ATL?

Yeah. I’ve been here about a week.

So wait, you’re enrolled at Clark Atlanta!?

Yes nigga today was the second day of classes lol

CONGRATULATIONS MY NIGGA! I’M HAPPY FOR YOU MAN! Don’t be fuckin’ around up there on campus man… Lead by example… And I wouldn’t be surprised because when I went down there I was kickin’ it with a bunch of Detroit people who were showing me around ATL. I might still move there, I’m sick of Michigan man. But that’s besides the point, congrats man! Stay focused breh, don’t be on tumblr all the time, do your work when it’s assigned, take food from the cafe when you ain’t got shit left in yo mini fridge, fine you a fine intelligent sista that will help you study and organize your notes. Ummm, participate in campus activities n’ just be you man. Good luck with whatever the hell your major is and for God sake pay attention & be lowkey.

Thanks man I really appreciate it forreal. If I had an older brother this is the kind of stuff I’d want to hear from him lol. If you ever come back down here hmu. And I’ll be hitting you up since you always seems to have words of wisdom.

(via bishopmyles)

Lansing gets no love man. We had to introduce ourself in class and when I said I’m from Michigan this girl turned around said, “Ayyyyy me too! I’m from Detroit. What part are you from?” I said, “Lansing.”

Her face changed to a straight face and she said, “Oh.” Then turned back around.

:(

Still looking for more Detroit followers.

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

Even when I find ya’ll, ya’ll don’t fuck wit’ me lol…

But that’s kinda how Detroit is I guess..

We don’t really fuck with one another like dat…

You’d be surprised how many people from the D are down here man

You in ATL?

Yeah. I’ve been here about a week.

So wait, you’re enrolled at Clark Atlanta!?

Yes nigga today was the second day of classes lol

(via bishopmyles)

Still looking for more Detroit followers.

thepoeticrebel:

cosbyykidd:

thepoeticrebel:

Even when I find ya’ll, ya’ll don’t fuck wit’ me lol…

But that’s kinda how Detroit is I guess..

We don’t really fuck with one another like dat…

You’d be surprised how many people from the D are down here man

You in ATL?

Yeah. I’ve been here about a week.

(via bishopmyles)

Still looking for more Detroit followers.

thepoeticrebel:

Even when I find ya’ll, ya’ll don’t fuck wit’ me lol…

But that’s kinda how Detroit is I guess..

We don’t really fuck with one another like dat…

You’d be surprised how many people from the D are down here man

Who the hell doesn’t know how to say “Lemon”?

smartestmanintheworld:

Stephen Jackson aka Stak5 feat Scarface- America Da Beautiful

This song goes hard as all hell

doncheftw listen to this

(via imsoshive)

Who do you think is more famous Will Smith or Beyonce?

jonesydaking:

Because I think those are the two most famous Black people in the world right now.

Beyonce.

Tuition is too gotdamn high

Meal plans are too gotdamn high

Book prices are too gotdamn high

Room & Board is too gotdamn high

The temperature in these dorms is too gotdamn high 

College is some BS. This is going to be the first time I actually have to pay for books. I have 6 classes and each book costs at LEAST $100.

fuck. that.

fuckcornflakes:

itsexclusive:

kingjaffejoffer:

thetallblacknerd:

kingjaffejoffer:

Celebrity marriages are crazy. 

I read that Mariah Carey was so angry that Nick Cannon admitted to previously having sex with kim kardashian, she eventually made him move out. 

Now they’re getting a divorce. 

Is that really all it took for you to break your holy union that you made before the eyes of God for as long as you both shall live?

So him fucking Kim before her was a deal breaker?

apparently

I’m surprised that they lasted as long they did.

she just seems like a terrible person to be around anyway.

she seems annoying as hell

THEME BY PARTI